Continuarea acestui blog: magdahobbyarts2.blogspot.ro
Powered By Blogger

sâmbătă, 13 martie 2010

Copacei din margele

Am o noua pasiune. Copaceii de margele. Am descoperit de curand ca ii pot face si eu ... si de atunci "margelesc" intr-una. :)
Primii copacei pe care i-am facut , i-am daruit mamei mele, mamei-soacre, sorei si cumnatei de 8 Martie.
Iata cum aratau:



Acesta l-am facut cu margelute albastre, fatetate, de dimensiuni diferite. A fost singurul de acest fel. Apoi am mai facut cativa cu perle, cam in felul acesta:


Iata si "livada mea cu pomi in floare":



Acestea au fost primele modele de copacei, de care, trebuie sa recunosc, sunt mandra. Si, pentru ca intotdeauna e loc de mai bine, iar tehnica trebuie imbunatatita am sa ma pun pe treaba si in scurt timp veti vedea si alte modele.
Daca va intrebati la ce sunt buni acesti copacei, va raspund ca pot fi cadoul perfect pentru cei ce vor sa ofere ceva original, pot fi un obiect de decor din casa dumneavoastra si de ce nu ... chiar suport pentru bijuteriile doamnelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu