Continuarea acestui blog: magdahobbyarts2.blogspot.ro
Powered By Blogger

duminică, 14 martie 2010

Cutii

Am primit intr-o zi o comanda: sa fac repede o cutie de cadouri.
Si, m-am pus pe treaba.
Stiind ca , clienta mea e foarte pretentioasa , iar cadoul trebuia sa fie oferit de fiul ei, unei domnisoare foarte delicata, mi-am zis ca florile nu dau niciodata gres, asa ca dupa vre-o doua zile de munca am terminat .
Clienta mea a fost foarte multumita, iar domnisoara care a primit cadoul a fost foarte incantata.
Vedeti si voi ce a iesit:






Nu a trecut mult timp , si aceeasi doamna mi-a comandat inca o cutie pentru cadouri. De asta data "beneficiara" avea sa fie soacra acesteia, deci modelul ales trebuia sa se potriveasca unei persoane mature.




Daca doriti si voi o asemenea cutie sau vreti sa surprindeti pe cineva drag cu un ambalaj deosebit pentru cadoul ales, va astept cu comenzi. Puteti lasa un mesaj sau puteti sa imi scrieti la adresa de mail taranu_magda@yahoo.com.
Modelele sunt unice.
In functie de marimea cutiei si de complexitatea lucrarii pretul il stabilim impreuna. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu